Kovo 24 d. vyko pradedantiesiems Vilniaus mokytojams skirtas nuotolinis seminaras apie mokinius į mokymąsi įtraukiančias skaitmenines technologijas. Žiniomis šia tema dalinosi mokytojas ekspertas Norbertas Airošius. Seminarą moderavo dr. Aurimas M. Juozaitis.
Praėjusių susitikimų metu mokytojai gilino savo žinias apie autoritetą ir jo ugdomąjį aspektą, aiškinosi mokinio pažinimo galimybes, pažįstant ir pripažįstant save bei kitą, nagrinėjo informacinių technologijų panaudojimą mokytojo darbe, klasės valdymo aspektus ir kt.
Šiame užsiėmime mokytojai dirbo grupėmis ir aptarė namų darbų užduotį, sužinojo apie skaitmeninių technologijų panaudojimą pamokose, seminaro pabaigoje laiką skyrė individualiai refleksijai.
Ekspertas Norbertas pasidalino, jog skaitmeninės technologijos skatina autentišką, kontekstualų mokymąsi už mokyklos ribų bei sudaro galimybes mokytis norimu tempu ir būdais. Skaitmeniniai įrankiai padeda sukurti patirtinį mokymąsi (mokymąsi veikiant), kuomet į procesą gali įsitraukti visi klasės mokiniai. Vienas iš tokių skaitmeninių įrankių, kurį lektorius pristatė praėjusio seminaro apie skaitmenines priemones metu – Eduten Playground, leidžia pritaikyti užduotis pagal įgūdžių lygį, teikia grįžtąmąjį ryšį ir sudaro sąlygas apdovanoti mokinius už gerus pasiekimus.
Lektorius pristatė Norvegijos švietimo specialistų įžvalgas apie giluminį mokymąsi – kokie yra šio mokymosi būdai, metodai ir sprendimai, kad mokinio patirtis būtų naudinga.
Giluminio mokymo planavimą sudaro interaktyvus priemonės pristatymas mokiniams, savivaldus mokymasis atliekant pasirinktas užduotis, pritaikytas mokymas, mokinių kūryba ir darbų pristatymas. Svarbu, kad kiekvieno mokinio užduotis būtų įvertinta ir pastebėta, kitu atveju užduoties atlikimas neturi reikšmės.