Lektorius Kristupas pasidalino, jog fenomenais grįstas ugdymas integruoja naujausias metodikas: probleminį ugdymą, tyrimais pagrįstą ugdymą, projektinį ugdymą, tačiau pagrindinis mokymosi motyvas yra klausimų kėlimas. „Tai mokslas ne apie dalykus, o apie žvilgsnį į pasaulį taip, kaip mes jį pastebime savo akiratyje. Tai mokymasis paremtas problemų sprendimu“, – sakė Kristupas. Profesorius akcentavo, jog mokinių įgalinimas mokytis, motyvacijos sužadinimas – tai vienas iš pagrindinių principų, kurio siekiama fenomenais grįsto ugdymo metu. Neturėdami motyvacijos, vaikai neturės noro mokytis, o nuo to nukentės ir jų pasiekimai.
„Kūrybingumo ambasadorių“ mokymuose bus kalbama ne tik apie fenomenais grįsto ugdymo teorinius aspektus, ugdymo prasmes ir vertes, tačiau dalyviai turės galimybę pabendrauti ir su fenomenais grįsto ugdymo ekspertais iš Suomijos. Net keturios Vilniaus miesto mokyklos: Vilniaus Sofijos Kovalevskajos gimnazija, Vilniaus Gerosios Vilties progimnazija, Vilniaus Sietuvos progimnazija ir Vilniaus Pavilnio progimnazija, bendradarbiaudamos su Kūrybingumo mokyklos komanda ir kitais mokslininkais, įvairių sričių kūrėjais, praktiškai išbandys fenomenais grįstą ugdymą. Mokymų dalyviai galės išgirsti šių mokyklų patirtis, įžvalgas, pasidalinti mintimis ir idėjomis, kurti savas fenomenais grįsto ugdymo strategijas ir jas realizuoti.
Kitas „Kūrybingumo ambasadorių“ nuotolinis seminaras tema „Cooperation and Colaboration“ (su vertimu į lietuvių kalbą) vyks jau balandžio 4 d. Seminarą ves Sanna Leinonen – fenomenais grįsto ugdymo metodininkė iš Suomijos.