Kūrybingumas pamokose – misija įmanoma. Būtent tuo ir įsitikino paskutiniajame I-ojo lygmens „Kūrybingumo ambasadorių“ nuotoliniame užsiėmime dalyvavę mokytojai.
Mokymų kurso metu Vilniaus universiteto Filosofijos instituto profesorius Kristupas Sabolius ir komunikacijos specialistas Tomas Ramanauskas dalyvius supažindino su fenomenais grįsto ugdymo sąvoka ir principais, vedė užsiėmimus, skirtus išlaisvinti kūrybiškumą pamokose, siekiant apjungti humanitarinius, gamtos ir tiksliuosius mokslus.
Sveikindama dalyvius su paskutiniąja kurso sesija, Vilniaus švietimo pažangos centro direktorė Unė Kaunaitė pasidžiaugė aktyviu mokytojų dalyvavimu užsiėmimuose, naujų žinių apie fenomenologinį mokymą įgijimu: „Atsižvelgdami į didėjantį mokytojų norą daugiau sužinoti apie fenomenais grįsto ugdymo praktikas, pavasarį planuojame šiuos ugdymo principus išbandyti dar praktiškiau – išbandydami ilgalaikius projektus mokyklose bei supažindinant mokytojus, kaip ir kokias kūrybingumo praktikas taikyti dirbant su mokiniais bei užduočių pateikimu.“