Lapkričio 23-24 dienomis vyko projekto „Pavaduotojų akademija” baigiamieji renginiai, skirti bendrojo ugdymo mokyklų ir ikimokyklinio ugdymo įstaigų vadovų pavaduotojams. Seminarų metu apibendrinti 2021 m. vykę projekto renginiai, vyko diskusijos su mokslininkais ir švietimo politikais apie švietimo aktualijas ir vadovo vaidmenį.
Lapkričio 23 d. vykusiame Pavaduotojų akademijos baigiamajame renginyje pranešimą apie ugdymo turinio reformą skaitė Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Bendrojo ugdymo departamento direktorė dr. Jolanta Navickaitė. Pranešimo metu Jolanta dalinosi aktualijomis apie ugdymo turinio atnaujinimo poreikį, pristatė tarptautinės ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos OECD duomenis, kalbėjo apie ugdymo turinio atnaujinimo principus ir kryptis, orientuotus į asmens savybių ir vertybių ugdymą, atnaujintas bendrąsias programas, mokymo(si) priemones, profesinio augimo galimybių įvairovę. Ekspertė įvardino mokyklų vadovų lyderystę , ruošiantis atnaujintų bendrųjų programų įgyvendinimui.
Tema apie mokyklos vadovą – vykdytoją ir (ar) kūrėją kalbėjo MRU Viešojo administravimo instituto profesorė, „Švietimo ir mokslo politika ir vadyba“ magistro studijų programos vadovė prof. dr. Jolanta Urbanovič. Pranešimo metu pristatyti mokyklos vadovo vaidmenys, sėkmingo vadovo veiklos veiksniai, mokyklų vadovo lyderystės ir kūrybiškumo stiprinimo kryptys, vadovo vaidmenų transformacija pandemijos kontekste ir lyderystės ateitis. Profesorė akcentavo, jog realioje praktikoje reta vadovų, kurie užimtų vieno ar kito vaidmens charakteristikas, todėl turėtų būti siekiama abiejų pozicijų kombinacijos. Lektorė kalbėjo apie švietimo įstaigų lyderių rengimo sistemą ir pagrindinius jos akcentus: rengimą, atranką, karjerą ir paramą.
Lapkričio 24 d. vykusiame ikimokyklinių ugdymo įstaigų vadovų pavaduotojų akademijos baigiamajame renginyje sveikinimo žodį tarė Vilniaus miesto savivaldybės mero pavaduotoja Edita Tamošiūnaitė. Pasak jos, šiandien gyvename kupiname pokyčių, naujovių ir kūrybiškumo pasaulyje, todėl svarbu nuolat gilinti žinias, augti ir tobulėti. „Būtent ši akademija suteikia labai geras sąlygas tobulėti. Akademijoje dalyvavo daugiau nei 125 ikimokyklinių ugdymo įstaigų pavaduotojai, tikiuosi, kad ne vienas iš jų ateityje taps vadovu.“ – teigė Edita Tamošiūnaitė.