Kompiuteriniai žaidimai tapo jauno žmogaus kasdienybe. Esporto reiškinys, kai komandose varžomasi žaidžiant kompiuterinius žaidimus – ne išimtis. Profesionalūs esporto žaidėjai dalyvauja varžybose ir laimi piniginius prizus. Kai kurios valstybės jau dabar viena ar kita forma integruoja esportą į ugdymą. Pavyzdžiui, Švedijoje ir Danijoje yra atskiros pamokos su pilnai įrengtomis esporto klasėmis, JAV turi esporto modulį, kurį gali rinktis mokiniai. Jungtinė Karalystė turi akredituotas esporto programas, kurias pabaigus galima stoti į universitetą t.t.
Esporto suteikiamos galimybės padeda mokiniams siekti tikslų, ugdyti darbo komandoje įgūdžius, kūrybiškai spręsti problemas. Esportas yra įtraukus, jame gali dalyvauti visi mokiniai, nepaisant jų fizinių galimybių sportui. Pastebėta, kad į esporto veiklas mokykloje aktyviai įsitraukia tautinių mažumų, žemus mokymosi rezultatus turintys ar kitų mokymosi sunkumų turintys mokiniai.
Kviečiame Vilniaus mokytojus, kurie dirba su 9-10 klasių mokiniais, dalyvauti seminare apie esportą. Seminaras vyks balandžio 20 d. 10.00-12.00 val. VILNIUS TECH Fundamentinių mokslų fakultete (adresas: Saulėtekio al. 11, SRK-II 612 auditorija).