Įgyvendinant projektą „Fizinio ugdymo pamokų kokybės tobulinimas mokykloje“ Vilniaus miesto mokyklų mokytojai aktyviai įsitraukė ir dalyvavo seminaruose apie fizinio ugdymo aplinkas bei technologijų panaudojimą fizinio ugdymo pamokose. Net 100–ui mokytojų užsiėmimus vedė ir žiniomis dalinosi Lietuvos sporto universiteto doc. dr. Renata Rutkauskaitė.
Lektorė Renata mokytojams papasakojo apie fizinį raštingumą, apie tai, kokią įtaką mokinių fiziniam aktyvumui daro ar gali daryti mokyklų aplinkos. Mokytojai sužinojo, jog mokinių dalyvavimas fizinėje veikloje gali pagerinti mokymosi, matematinio raštingumo rezultatus, tačiau tam, kad vaikai įsitrauktų į fizinę veiklą, svarbu atsižvelgti ir į mokyklos fizinės aplinkos bei įrangos organizavimą. Fiziniam aktyvumui pritaikyta erdvė turi būti įtrauki, įgalinanti, funkcionali ir motyvuojanti. Tokio tipo erdvę sudaro tiek vidaus, tiek išorės mokyklos aplinka – net ir kiemo dizainas daro didelę įtaką skirtingoms fizinio aktyvumo galimybėms.
Mokytojams pristatytos JAV specialistų paruoštos rekomendacijos mokyklos fizinio ugdymo erdvėms, kalbėta apie aktyvias mokyklos idėjas, kurios skatina inicijuoti fizinę mokinių veiklą prieš pamokas, pamokose ir po pamokų. Moksliniais tyrimais įrodyta, jog nuolatinis fizinis aktyvumas mokykloje (pavyzdžiui, mankštinimasis pertraukų metu), gerina mokinių mokymosi pasiekimus, atmintį, dėmesio sutelkimą.