Balandžio 27 d. programos „Pradedu mokyti Vilniuje“ dalyviai susitiko nuotoliniuose mokymuose, kurių tema – „Kompetencijomis grįstas ugdymas“. Mokymus vedė dr. Eglė Pranckūnienė ir dr. Aurimas Juozaitis.
Mokymų pradžioje dalyviai grupėse aptarė praėjusio užsiėmimo metu gautą namų darbų užduotį. Mokytojai dalijosi savo įžvalgomis ir patyrimais kuriant pamokos medžiagą naudojant skaitmeninę platformą colab.learnlab.net. Dauguma sutiko, jog kurti pamokos turinį pasitelkus skaitmeninę platformą prasminga dėl didesnio vaikų įtraukimo, tačiau tai reikalauja daugiau laiko pasiruošti. Anot dr. Aurimo Juozaičio – nors darbui su skaitmeninėmis priemonėmis reikia daugiau laiko ir kantrybės, tačiau visa tai padeda klasėje besimokantiems mokiniams suprasti, kad technologijos gali tapti ne tik pramogos, bet ir mokymosi dalimi.
Apie kompetencijomis grįstą ugdymą ir ugdymo turinio atnaujinimą įžvalgomis su mokytojais dalinosi dr. Eglė Pranckūnienė. Lektorė pristatė pagrindinius ugdymo turinį sudarančius veiksnius – tai bendri mokymo tikslai, bendroji ugdymo programa, planavimas, vertinimas, mokymosi patirtis ir dalyko tikslai. Mokymų metu buvo nagrinėjamos skirtingos ugdymo turinio rūšys – rekomenduojamas, užrašomas, perteikiamas, vertinamas, išmoktas ir paslėptas ugdymo turinys. „Ugdymo turinys kartais suprantamas labai siaurai – jį, mūsų manymu, sudaro tai, kas parašyta programose, vadovėliuose, planuose. Tačiau dabar vyrauja platesnis požiūris į turinį, vis svarbesnė tampa mokymosi patirtis“, – sakė dr. E. Pranckūnienė.