Kovo 3 d. ir kovo 31 d. vyko nuotolinis seminaras tema „Matematikos mokymas ir mokymasis XXI a. mokykloje“. Seminare dalyvavo daugiau nei 100 Vilniaus mokyklų vadovų ir mokytojų, matematikos pamokose naudojančių skaitmeninę mokymo(si) priemonę Eduten Playground. Žiniomis apie matematikos mokymą(si) dalinosi svečias iš Suomijos – Pekka Räsänen. Seminarą moderavo švietimo konsultantas Norbertas Airošius.
Pekka Räsänen dirba klinikiniu vaikų neuropsichologu Helsinkio miesto sveikatos ir socialinių paslaugų skyriuje bei Mokymosi analizės centro plėtros vadovu Turku universitete. Pekka yra daugiau kaip 60 mokslinių publikacijų autorius ir bendraautorius, parengęs daugelį Suomijoje naudojamų standartizuotų matematinių įgūdžių testų. Kartu su kolegomis jis sukūrė ankstyvojo ugdymo kalbos ir matematikos intervencines programas, taip pat adaptyvius kompiuterinius testus ir mokymosi sutrikimų reabilitacijos programas.
Kovo 3 d. pedagogai gilino žinias apie mokymosi sunkumų nustatymą. Seminaro metu lektorius pasidalino savo kaip neuropsichologo patirtimi, kuomet kasdienybėje tenka dirbti su vaikais, neturinčiais matematikos mokymosi įgūdžių ir (ar) motyvacijos. Specialistas teigė, jog mokiniui, turinčiam matematinių gebėjimų sutrikimų, motyvacijos nebuvimą iššaukia negebėjimas prisitaikyti prie bendro klasės lygio, o motyvaciją tobulėti vaikai jaučia tuomet, kai mokosi individualiai, pagal savo sugebėjimus.