Jau ne pirmus metus pedagogų trūkumo problema ypač aktuali sparčiai augančiame Vilniuje. Vilniaus savivaldybė kartu su Vilniaus švietimo pažangos centru aktyviai sprendžia mokytojų stygiaus iššūkius – šiemet finansuos studijas beveik 40 Vilniaus pedagogų reikiamoms kompetencijoms ir pedagogo kvalifikacijai įgyti, pernai tokias studijas sėkmingai baigė 10 pedagogų.
„Vaikų Vilniuje kasmet daugėja, todėl natūralu, kad ir pedagogų poreikis auga. Susidarančiam pedagogų stygiui spręsti reikia pritraukti ir paskatinti daugiau žmonių, norinčių tapti mokytojais“, – sakė mero pavaduotojas Tomas Gulbinas.
Jam pritarė ir mero pavaduotoja Edita Tamošiūnaitė: „Ikimokyklinis vaikų ugdymas padeda pagrindą tolesniam vaiko augimui ir vystymuisi. Norint užtikrinti ugdymo kokybę privalome skirti ypatingą dėmesį mokytojų kompetencijų ugdymuisi ir tobulinimuisi, nes tik taip galime tobulinti švietimo sistemą ir užtikrinti mažiesiems vilniečiams kokybišką ugdymą. Tam, be abejo, reikalingi ne tik pasišventę, bet ir profesionalumu pasižymintys specialistai. Ikimokyklinio ugdymo įstaigose turime daug vaikus mylinčių specialistų, suteikėme jiems galimybę tobulinti savo kvalifikaciją, tobulėti patiems ir padėti tobulėti mūsų mažiesiems.“
Per artimiausius metus pedagogo kvalifikaciją ar ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo pedagoginės specializacijos kompetencijas įgis 38 Vilniaus pedagogai. Gruodžio mėnesį studijas Mykolo Romerio universitete pedagogo kvalifikacijai įgyti pradėjo 18 Vilniaus miesto mokyklose dirbančių mokytojų, o Vilniaus kolegijoje „Vaikystės pedagogikos modulio programoje“ (ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas) – 20 lopšelių-darželių pedagogų.