12 Vilniaus miesto mokyklų mokytojų, mokyklų vadovų bei pavaduotojų lapkričio viduryje lankėsi Nyderlandų mokyklose, savo vadybos bei ugdymo veiklas konstruojančiose Nuolatinio tobulinimo (angl. Continuous Improvement) metodikos pagrindu.
Pirmas šios kelionės punktas – pradinė mokykla-darželis Basisschool Op de Wieken, prieš 5 metus pradėjęs diegti Nuolatinio tobulinimo metodiką. Ugdymo įstaigos atstovai papasakojo kaip nuo pat mokslo metų pradžios skiria laiko grupinių susitarimų įdiegimui – kiekvienoje klasėje kabo duomenų centrai, juose pažymėti klasės tikslai bei pasiekimai, taisyklės. Patys mokiniai papasakojo apie savo bendrą veiklą su duomenų centrais klasėje, įvardino dalykus, kurie jiems sekasi, o kuriuos rezultatus tikisi pagerinti. Svečiams pasisekė sudalyvauti mokinių vedamoje klasės valandėlėje, kurioje buvo aptariama kaip sekasi laikytis išsikeltų tikslų. Pastebėta, jog mokytoja šiame procese ne dominavo, o veikiau buvo patarėjo, stebėtojo pozicijoje.