Pasibaigė 2023–2024 m. m. „Tyrinėjimo meno“ sezonas

Data: 2024-05-06

Balandį renginiu pasibaigė 2023–2024 m. m. „Tyrinėjimo meno“ sezonas!

Programoje šiemet dalyvavo 6 Vilniaus miesto mokyklos:

Vilniaus „Taikos“ progimnazija
Vilniaus Gerosios Vilties progimnazija
Vilniaus Juzefo Ignacijaus Kraševskio gimnazija
Vilniaus ,,Saulėtekio’’ mokykla-daugiafunkcis centras
Vilniaus J. Basanavičiaus progimnazija
Vilniaus Jono Ivaškevičiaus jaunimo mokykla.

Koks buvo 2023–2024 m. m. „Tyrinėjimo meno“ sezonas:

•    Įgyvendinta 11 projektų;
•    Iš viso programoje dalyvavo 68 mokytojai ir administracijos atstovai bei 150 moksleivių;
•    Aplankytos 48 organizacijos;
•    Sesijose dalyvavo 47 svečiai, įvairių sričių profesionalai – IT specialistai, edukatoriai, renginių vedėjai, režisieriai, scenografai, muzikantai, psichologai, menotyrininkai, net kriminalistikos katedros darbuotojos;
•    Mokytojų klubų mokytojai išbandė kūrybiško mokymosi metodus su 1512 moksleivių nuo 5 iki 12 klasės;
•    Programoje dirbo 11 kuriančiųjų praktikų: fotografijos, kino, muzikos, tarpdisciplininio meno, teatro, edukacijos sričių profesionalai;
•    Mokiniai kūrybiško mokymosi metu įrašinėjo tinklalaides, organizavo Naktį mokykloje, darė tyrimą apie profesijas, kūrė trumpametražį filmą apie meilę, integruotas anglų, muzikos ir sporto estafetes, pokalbių žaidimus, sprendė triukšmo valdymo, motyvacijos, bendradarbiavimo, pagarbos vienas kitam iššūkius;
•    Mokytojų kurtų produktų temos: kaip efektyviai panaudoti meno kūrinius pamokoje; mokymo resursų banko kūrimas; dėmesio sutelkimo metodai; dvikalbio ugdymo metodinės medžiagos kūrimas, rekomendacijos ištikus sudėtingoms situacijoms mokykloje.

       

Kitą mėnesį pasidalinsime šio sezono „Tyrinėjimo meno“ grupės iššūkiais ir rezultatais bei mokymosi miesto erdvėse strategijomis.

Dėkojame dalyvavusioms mokykloms bei partneriams – „Kūrybinėms jungtims“ – nesustokime tyrinėti!
----------------
Programa „Tyrinėjimo menas: mokomės bendruomenėje“ unikali savo metodika. Ji sukuria erdvę mokinių, mokytojų ir įvairių kūrybinių sričių praktikų partnerystėms, kurių metu kartu sprendžiami konkretūs mokymosi iššūkiai, kuriami ir išbandomi dalykų intergavimu, tyrinėjimu ir problemų sprendimu pagrįsti ugdymo metodai.

Nuotr. Artur Bronikov ir Dainiaus Putino