Vilniaus pokyčių mokyklos susitiko su konsultantais
Dešimt Vilniaus mokyklų priėmė iššūkį siekti spartesnės pažangos ir geresnės ugdymo kokybės. Šešios progimnazijos, dvi pradinės ir viena dešimtmetė mokykla (iš jų – dvi tautinių mažumų mokyklos, vienas daugiafunkcis centras) dalyvauja projekte „Vilniaus pokyčių mokyklos“. Mokyklos pasirinko tobulinti mokinio individualios pažangos, vertinimo ir įsivertinimo sistemas, kurti mokytojų motyvacijos sistemą savo ugdymo įstaigoje, skatinti specialiųjų poreikių mokinių integraciją ir tėvų įsitraukimo į mokyklos gyvenimą.
Prieš prasidedant rugsėjui mokyklų komandos rinkosi į susitikimą su projekto konsultantais – MRU Žmogaus ir visuomenės studijų fakulteto Edukologijos ir socialinio darbo instituto dėstytojais. Susitikimo tikslas – aptarti, kaip remiantis išsamia duomenų analize, siekti pokyčių mokykloje.
Lektorė Lina Bairašauskienė papasakojo apie ugdymo kokybę, siekiant kiekvieno mokinio ir visos mokyklos pažangos. Padedant doc. dr. Violetai Jegelevičienei mokyklų komandos įvardino savo mokyklų pokyčių siekinius problemines sritis bei stiprybes. Doc. dr. Romas Prakapas aptarė mokyklų turimus duomenis ir jų panaudojimo metodologinius aspektus.
Komandos baigė darbą su kiekvienai mokyklai paskirtu konsultantu suderinusios artimiausias veiklas ir gavusios namų darbų – pradėti rengti ugdymo kokybės pokyčių planą.